پشتیبانی آموزش‌های ارائه‌شده ازطریق ایمیل

پشتیبانی: به‌دلیل ایجاد نظم بیشتر در پاسخدهی و پیگیری مرسولات، از این پس به هیچ پیامی درخصوص تعیین وضعیت مجموعه‌های آموزشی خریداری‌شده ازطریق تلگرام یا انجمن یا سایر راههای متفرقه پاسخ داده نخواهد شد.

خریداران محترم می‌بایست برای پیگیری خریدهای انجام‌شده و مسائلی نظیر موارد زیر فقط با ایمیل sales@ncis.ir مکاتبه نمایند:

  • مشکل در درگاه پرداخت
  • دریافت شناسه خرید
  • پیگیری وضعیت ارسال پکیج‌ها
  • انصراف از خرید
  • اعلام خرابی یا شکستگی در پکیج‌های ارسالی

همچنین برای رفع مشکلاتی نظیر موارد زیر نیز صرفاً با ایمیل support@ncis.ir در ارتباط باشید:

  • گزارش خرابی لینک تولیدشده
  • اشتباه احتمالی در آموزش‌های موجود در سایت
  • مشکل در تفهیم مطالب آموزش داده‌شده
  • مشکل در ثبت‌نام و ورود به انجمن
  • پیشنهادات و انتقادات

پشتیبانی