جزئیات طرح تخفیف عید نوروز ۱۳۹۸ مشخص شد

نوروز ۱۳۹۸ مبارک

نوروز ۱۳۹۸

نوروز ۱۳۹۸ هم فرا رسید. سال ۱۳۹۷ با تمام اشک‌ها و لبخندها گذشت و سال جدید با کوله‌باری از امید و آرزو پیش‌روی ماست. تعطیلات عید با وجود لذت دید و بازدید (که متأسفانه این روزها با وجود سنگینی مخارج پذیرایی و سفر و… تا حدود زیادی از این لذت کاسته شده است)، فرصت خوبی است تا بتوانیم دانسته‌های خود را افزایش دهیم.

طرح تخفیف

حال اگر بتوان این لذت یادگیری را با شیرینی تخفیف ویژه‌ی عید نوروز همراه نمود، نور علی نور خواهد بود. در همین راستا وب‌سایت علمی تخصصی nCIS مطابق روال هرساله، تخفیف ویژه‌ای را برای خریداران محترم مجموعه‌های آموزشی درنظر گرفته است که جزئیات آن در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده می‌باشد.

هدیه به خریداران آموزش اندروید مقدماتی

شایان‌ذکر است که در پاسخ به درخواست‌های فراوان علاقمندان به یادگیری برنامه‌نویسی اندروید، یک هدیه‌ی ویژه برای خریداران مجموعه‌ی آموزش برنامه‌نویسی اندروید مقدماتی درنظر گرفته شده است که می‌توانند با خرید این مجموعه، بطور خودکار در فهرست افرادی که مجموعه‌ی آموزش برنامه‌نویسی اندروید پیشرفته را پیش‌خرید کرده‌اند، قرار بگیرند و این مجموعه‌ی بی‌نظیر که درقالب ۲۵ پروژه‌ی عملی حرفه‌ای تا پایان سال ۱۳۹۸ ارائه خواهد شد را بعنوان هدیه و بدون هزینه‌ی اضافه دریافت نمایند.

بنابراین توصیه می‌شود که این فرصت تکرارنشدنی را از دست ندهید و با اشتراک‌گذاری این مطلب در شبکه‌های اجتماعی که عضو آن هستید، دیگران را نیز از این فرصت مطلع سازید.

 

نویسنده: محمد مصطفی شهرکی