به وب سایت علمی تخصصی nCIS خوش آمدید! با کمک فید RSS سایت می‌توانید از آخرین مطالب ما آگاه شوید.

تولد فرزند دوم – طرح تخفیف و هدیه‌ی ویژه

به‌مناسبت ولادت فرزند دوم مهندس شهرکی، مدیریت وب‌سایت علمی تخصصی nCIS، طرح فوق‌العاده‌ای درقالب تخفیف و هدیه به‌شرح زیر شامل تمامی پکیج‌های موجود در فروشگاه دانش‌گستر متفکر به‌مدت یک‌هفته برگزار می‌گردد. برای مطالعه‌ی جزئیات این طرح، ادامه‌ی مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

مدت‌زمان این طرح تحفیف، از روز شنبه 23 بهمن 1395 تا ساعت 24 روز جمعه 29 بهمن 1395 به‌مدت یک هفته درنظر گرفته شده است. بنابراین فرصت را از دست ندهید.

جزئیات طرح تخفیف

جزئیات طرح هدیه

  • صبر کنید، این طرح در همینجا به‌پایان نمی‌رسد. با خرید هر 100,000 تومان از سایت، مبلغ 25,000 تومان اعتبار هدیه به شما اختصاص داده خواهد شد تا به‌انتخاب خودتان، پکیج‌های دیگری را به سبد خریدتان اضافه‌نماییم. برای مثال با خرید 400,000 تومان از سایت، مبلغ 100,000 تومان اعتبار هدیه جهت انتخاب سایر پکیج‌های موردنظرتان به شما اختصاص داده خواهد شد.
  • خبر خوشی نیز برای آن‌دسته از دوستان علاقمندی که بنا به نیاز مالی، اقدام به تهیه‌ی پکیج‌ها درقالب طرح هدیه (خرید اقساطی) نموده‌اند داریم: با خرید هرکدام از مجموعه‌های آموزشی موجود در سایت، معادل مبلغ پرداختی شما برای خرید نقدی پکیج‌های جدید، از بدهی قبلی‌تان کسر شده و صرفاً مابقی مبلغ باقیمانده را (درصورت وجود) پرداخت خواهید نمود.
  • هنوز هم اخبار خوش این طرح به‌پایان نرسیده است: درصورتی که هرکدام از علاقمندان، درطی مدت اجرای طرح نسبت‌به خرید کل مجموعه‌های آموزشی موجود در سایت اقدام نماید، ضمن تخفیف دسته‌جمعی انبوه به‌مبلغ 75,000 دیگر (علاوه‌بر تخفیف‌های فوق) تمامی بروزرسانی‌ها و آموزش‌های آتی که توسط این مجموعه‌ی آموزشی ارائه‌گردد نیز بصورت رایگان در اختیار ایشان قرار داده خواهد شد.

امید است که با استفاده‌ی به‌موقع از این طرح فوق‌العاده، زمان را از دست ندهید و با معرفی آن به سایر دوستانتان، فرصت بهره‌مندی از این طرح محدود را برای افراد بیشتری فراهم سازید.

نویسنده: محمد مصطفی شهرکی
نوشته‌شده در شنبه 11 فوریه 2017
 

نظرات:

حمید
سلام با این طرح الان هم میشه خرید کرد؟ با کل تخفیفاتش؟ و این که یه نمونه بدید من ببینم اگه اوکی بود همه اموزشاتونو من میخرم؟ و اینکه این اقای کرامتی فر و برادراش واقعا ببخشید ببخشید کله خرن من چند بار رفتم اکثر دوره هاشون . به قول یکی از دوستان توی فروم شما که میگفتن همش کپی پیست یاد میدن. درست گفته ولی یه خوبی که داشت توی انتراک قهوه میداد!
محمد مصطفی شهرکی
با سلام، درمورد تخفیف باید با واحد فروش ازطریق ایمیل sales@ncis.ir در ارتباط باشین. درمورد DEMO هم توی آموزش اندروید و همچنین کدایگنایتر چند دمو گذاشته شده: درمورد این برادران کرامتی‌فر هم حقیقتش خیلی وقته ترجیح میدم وقت خودم و اعضای محترم سایت و انجمن nCIS رو صرفشون نکنم. همین‌که بخش PHP سایتشون از رتبه‌ی 3 الگوریتم گوگل به صفر رسیده و حتی چند بار بعنوان سایت مخرب و آلوده به ویروس گزارش شده و روز به روز هم داره آمار بازدید و فعالیت انجمنش کاهش پیدا میکنه کافیه. بقیه‌اش دیگه به بنده مربوط نمیشه و اون حرفهایی که باید زده میشد رو توی لینک http://yon.ir/whybton زدم و دیگه ترجیح میدم با فعالیت توی انجمن و تولید پکیج‌های آموزشی با کیفیت مناسب، کارم رو ادامه بدم. انجمن و آموزشگاه برنامه‌نویس رقیب ما نیستن. رقیب ما محصولات و خدمات قبلی ما هستن که باید روز به روز بهتر از اونها باشیم. هر محصول و هر محتوای جدید باید بهتر از موارد قبلی باشه. به بقیه کاری ندارم. موفق باشید.
شنبه 8 جولای 2017
 
شنبه 8 جولای 2017
 
فرهاد
سلام فقط خواستم تولد فرزندتون رو تبریک بگم. ایشالا همیشه سایتون بالا سرش باشه.
محمد مصطفی شهرکی
سلام. ممنون از پیام تبریکتون. موفق و مؤید باشید.
چهارشنبه 19 آوریل 2017
 
سه‌شنبه 11 آوریل 2017
 
ابراهیمی
سلام و عرض تبرک جناب شهرکی، ممنون میشم این آموزش MVC رو هم در دستور کار قرار بدین با تشکر
محمد مصطفی شهرکی
با سلام، آموزش MVC توی پکیج PHP پیشرفته وجود داره و با MVC یک میکروفریمورک با ساختاری شبیه Yii2 از پایه خودمون طراحی میکنیم.
شنبه 8 آوریل 2017
 
شنبه 8 آوریل 2017
 
مجید
سلام برای عید هم تخفیف بزارید. تشکر
جمعه 10 مارس 2017
 
رسول
سلام یک تخفیف حسابی برای پک کلیه محصولات فروشگاه بگذارید به مناسبت عید . هر چی زودتر بهتر منتظریم . شما که این طرح خوب هدیه رو گذاشتید . یک طرح تخفیفی خوب برای خریدارها هم بذارید . ممنون
محمد مصطفی شهرکی
سلام. برنامه‌ی تخفیف برای عید نوروز مشخص نیست ولی در نهایت هر طرحی بگذاریم، قطعاً به‌فکر خریداران محترم قبلی هم خواهیم بود.
یکشنبه 5 مارس 2017
 
شنبه 4 مارس 2017
 
حمیدرضا
با سلام و عرض تبریک. آیا همچنان این تخفیف ها وجود دارند؟ بنده 6 پکیج را برای سفارش انتخاب کردم و قیمت بدون تخفیف 360 هزار تومان است. چنانچه تخفیف همچنان وجود دارد لطفا برای سفارش و پرداخت اعلام بفرمایید. با سپاس
محمد مصطفی شهرکی
با سلام، اسامی پکیج‌ها رو به واحد فروش (sales@ncis.ir) ایمیل بزنید تا جزئیات رو به شما اطلاع بدن.
پنج‌شنبه 2 مارس 2017
 
یکشنبه 26 فوریه 2017
 
کمیل
سلام و وقت بخیر ضمن تبریک به جناب مهندس شهرکی و با تشکر از طرح های تخفیفی خوبی که برای دوستان مهیا نمودید لطفا برای دوستانی که از گذشته همراه شما بوده اند و محصولات شما را به صورت موردی یا کامل تهیه نموده اند نیز خبرهای خوب ارائه نمایید متشکرم و امیدوارم موفق و سلامت و پر توفیق باشید
محمد مصطفی شهرکی
ضمن تشکر از شما، این طرح صرفاً یک مورد خاص بوده که برگزار شده و بنا به دلایلی که در نظرات قبلی اعلام شده، دیگه طرح تخفیف مناسبتی نخواهیم داشت (مگه اینکه تغییری در سیاست بازاریابی شرکت ایجاد بشه که مربوط به بنده نمیشه و امور مالی تصمیم میگیرن). درمورد خریداران محترم قبلی، قطعاً برنامه‌های خوبی در پیش داریم که فعلاً بنا به دلایل خاصی نمیتونم اعلامشون کنم. با تشکر از همراهی شما
پنج‌شنبه 2 مارس 2017
 
جمعه 24 فوریه 2017
 
amin
یه سوال دیگه هم الان به ذهنم رسید آموزش های جدید و به روز تر برای php و فریمورک هاش و همچنین برای اندروید در دست تولید هست؟ موفق باشید
محمد مصطفی شهرکی
فعلاً تمام تمرکز ما روی تکمیل و بروزرسانی آموزشهای موجود هست ولی در آینده آموزشهای جدیدتر مثل فریمورک لاراول و کدایگنایتر و حتی ساخت فریمورک شخصی و... رو هم در دستور کار خواهیم داشت.
یکشنبه 19 فوریه 2017
 
چهارشنبه 15 فوریه 2017
 
amin
با سلام و عرض ادب تولد نو رسیده رو تبریک میگم و ایشاله که خوشبخت بشن دوتا سوال داشتم از خدمتتون 1- پکیجی که برای آموزش php در این لینک http://packages.ncis.ir/php قرار دادین مجموع (برنامه نویسی سمت سرور با PHP مقدماتی +برنامه نویسی سمت سرور با PHP پیشرفته) هستش؟ فرقی داره با هاشون؟ مثل پشتیبانی و یا کیفیت و...؟ 2- به این پکیج که قیمتش 75000 تومن هست تخفیفی تعلق نمیگیره؟ یا در حال کلی پکیج ها تخفیف نمیگیرن؟ خیلی ممنون
محمد مصطفی شهرکی
بطور کلی پکیج‌های ساب‌دامین packages.ncis.ir دیگه به فروش نمیرسن و فقط برای پشتیبانی خریداران قبلی باز هست. فقط بخش shop.ncis.ir درحال‌حاضر فعال هست و درگاه پرداخت داره.
یکشنبه 19 فوریه 2017
 
چهارشنبه 15 فوریه 2017
 

نظر دهید: