به وب سایت علمی تخصصی nCIS خوش آمدید! با کمک فید RSS سایت می‌توانید از آخرین مطالب ما آگاه شوید.

عید نوروز مبارک – طرح تخفیف

عید نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از روزگار قدیم است.

عید نوروز مبارک

گفته می‌شود خاستگاه نوروز در ایران باستان است اما اگر دقیق‌تر بنگریم، می‌بایست از سومر (اولین تمدن بشری) در برگزاری نخستین نوروز یاد کنیم. نوروز از سومر، از یکسو به اکد، و از اکد به بابل و آسور رسید و از سوی دیگر به آغازگران تمدن در ایران، یعنی به ایلامی‌ها و از ایلامی‌ها به هخامنشیان و ساسانیان و غیره.

به باور کُردها قیام کاوه آهنگر و پیروزی او بر ضحاک را جشن نوروز نامیده‌اند. در هنگام نوروز، کردها با گردهمایی در بیرونِ شهرها، به استقبال بهار می‌روند.

زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است که امروزه به آن برابری بهاری یا اکیونوس می‌گویند.

عید نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها یعنی تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، سوریه، کردستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، آلبانی، چین، ترکیه، ترکمنستان، هند، پاکستان و ازبکستان تعطیل رسمی است و مردمان آن جشن را برپا می‌کنند.

جهانی‌شدن عید نوروز

بنا به پیشنهاد جمهوری آذربایجان، مجمع عمومی سازمان ملل روز نوروز، با ریشهٔ ایرانی را در تقویم خود جای داد. در متن به تصویب رسیده 4 اسفند 1388 (23 فوریه 2010) توسط مجمع عمومی سازمان ملل، نوروز، 21 ماه مارس جشنی با ریشه ایرانی که قدمتی بیش از 3 هزار سال دارد و امروزه بیش از 300 میلیون نفر آن را جشن می‌گیرند توصیف شده‌است.

پیش از آن در تاریخ 8 مهر 1388 خورشیدی، نوروز به پیشنهاد ازبکستان توسط سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، به عنوان میراث معنوی، به ثبت جهانی رسیده‌بود. در 7 فروردین 1389 نخستین دورهٔ جشن جهانی نوروز در تهران برگزار شد و این شهر به عنوان «دبیرخانهٔ نوروز» شناخته شد.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه‌ای روز 21 مارس برابر با 1 فروردین را در چارچوب ماده 49 و تحت عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی نوروز به تصویب رسانده و در تقویم خود جای داد، طی این اقدام که برای نخستین‌بار در تاریخ این سازمان صورت گرفت، نوروز ایرانی به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

نخستین بار، نوروز 1391 را در صحن عمومی سازمان ملل و یونسکو به میزبانی ایران جشن گرفتند. بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل نیز پیامی بدین مناسبت صادر کرد.

به‌مناسبت عید نوروز، طرح تخفیف ویژه‌ای به‌شرح زیر شامل تمامی پکیج‌های موجود در فروشگاه دانش‌گستر متفکر به‌مدت یک‌هفته برگزار می‌گردد. برای مطالعه‌ی جزئیات این طرح، ادامه‌ی مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

مدت‌زمان این طرح تحفیف، از روز دوشنبه 23 اسفند 1395 تا ساعت 24 روز یکشنبه 13 فروردین 1396 درنظر گرفته شده است. بنابراین فرصت را از دست ندهید.

جزئیات طرح تخفیف

امید است که با استفاده‌ی به‌موقع از این طرح فوق‌العاده، زمان را از دست ندهید و با معرفی آن به سایر دوستانتان، فرصت بهره‌مندی از این طرح محدود را برای افراد بیشتری فراهم سازید.
نویسنده: محمد مصطفی شهرکی
نوشته‌شده در دوشنبه 13 مارس 2017
 

نظرات:

حسین
سلام و خسته نباشید بنده قصد تهیه پکیج ها ی php اقای شهرکی را دارم واز انجایی که بودجه بسیار محدودی هم دارم سوالم این هست که ایا در طول اردیبهشت هم طرح تخفیف ارایه میشود یا خیر ؟ با تشکر
محمد مصطفی شهرکی
با سلام، طرح تخفیف خاصی برای اردیبهشت نداریم. با این‌حال میتونین با واحد فروش مکاتبه کنین و مستقیماً شرایطتون رو با خودشون در میون بگذارین. با ایمیل sales@ncis.ir در ارتباط باشید.
چهارشنبه 19 آوریل 2017
 
چهارشنبه 19 آوریل 2017
 
حسین
سلام ممنون اقای شهرکی . پکیج PHP پیشرفته و yii بین تمام آموزشهای موجود در سایتهای مختلف کاملترین و کاربردی ترین سرفصلها را داره و مواردی گفته شده که خیلی مهم هستن توی اموزشهای دیگه نیست . پیشنهاد میکنم دوستان حتما استفاده کنن . پیشاپیش سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید...
سه‌شنبه 14 مارس 2017
 

نظر دهید: