به وب سایت علمی تخصصی nCIS خوش آمدید! با کمک فید RSS سایت می‌توانید از آخرین مطالب ما آگاه شوید.

ولادت امام رضا (ع) مبارک – طرح تخفیف

ولادت امام رضا (ع) همواره یکی‌از بزرگترین اعیاد ما مسلمان و بخصوص شیعیان و به‌ویژه ایرانیان که میزبان این امام همام هستند، بوده و هست و خواهد بود. یا امام رئوف، خراسان در شب میلاد تو، عزیزترین جای عالم است. عطر زعفران و گلاب، عطر عود و اسپند، از زمین به آسمان راه می‌گشاید و تمام عرش‌نشینان، چراغانی شهری را به هم نشان می‌دهند که خورشیدی شبانه‌روز در خاکش پرتوافشانی می‌کند؛ چه مبارک عیدی است!

یا ضامن آهو!  دل‌های بی پناهمان را که چون آبگینه‌های شکسته در پهنای گیتی سرگردانند، در پای ضریح مقدست آشیان ده که محتاج پرکشیدن به آبی لایتناهی فطرت خدایی‌مان هستیم. ولادت امام رضا (ع) در یازدهم ذیقعده سال 148 هجری، مدینه حال و هوایی دیگر داشت و نه تنها در زمین بلکه از آسمان هم صدای تهنیت گفتن ملائک به گوش می‌رسید و شکوفاشدن غنچه‌ی دیگری از گل‌های بوستان ولایت را که فضای عالم را معطر ساخته بود بشارت می‏‌داد.

در باغ ولایت گل خوشبوست رضا
سرو چمن گلشن مینوست رضا

نومید مشو ز درگه احسانش
زیرا به جهان ضامن آهوست رضا

ولادت امام رضا

جزئیات طرح تخفیف

به‌مناسبت میلاد باسعادت فخر ایران‌زمین، امام رضا (ع)، طرح تخفیف ویژه‌ای به‌شرح زیر شامل تمامی پکیج‌های موجود در فروشگاه دانش‌گستر متفکر به‌مدت یک‌هفته برگزار می‌گردد. برای مطالعه‌ی جزئیات این طرح، ادامه‌ی مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

مدت‌زمان این طرح تحفیف، از روز جمعه 13 مرداد 1396 تا ساعت 24 روز جمعه 20 مرداد 1396 به‌مدت 8 روز درنظر گرفته شده است. بنابراین فرصت را از دست ندهید.

امید است که با استفاده‌ی به‌موقع از این طرح فوق‌العاده، زمان را از دست ندهید و با معرفی آن به سایر دوستانتان، فرصت بهره‌مندی از این طرح محدود را برای افراد بیشتری فراهم سازید.
نویسنده: محمد مصطفی شهرکی
نوشته‌شده در جمعه 4 آگوست 2017
 

نظرات:

سلام. وبسایتتون خیلی خوب و مفیده. به کارتون ادامه بدین
محمد مصطفی شهرکی
ممنون از لطفتون
چهارشنبه 22 می 2019
 
دوشنبه 22 آوریل 2019
 
سعید
پیکج کد ایگنایتر بخش های جدیدش اپلود نمیشه یا اگر میشه زمانشو بگید لطفا
محمد مصطفی شهرکی
به امید خدا این هفته چند جلسه‌ی جدید منتشر خواهد شد. با تشکر از خرید شما
دوشنبه 2 اکتبر 2017
 
دوشنبه 2 اکتبر 2017
 

نظر دهید: