افراد حرفه ای نیاز به ابزار حرفه ای دارند تا در زمان خود نهایت صرفه جویی را داشته باشند در این مطلب نرم افزاری کاربردی و سریع در زمینه گرفتن Screenshot آَشنا می شوید.

اسکرین شات گرفتن برای بسیاری از کاربران بصورت روزانه مورد استفاده قرار میگیرد که بهتر است از بهترین نرم افزار ها در این زمینه استفاده کنیم.

 

ScreenShot

 

درباره‌ی IceCream Screen Recorder

IceCream Screen Recorder نرم افزاری از محصول شرکت Icecreamapps  در زمینه تصویر برداری از صفحه کامپیوتر است که با امکاناتی که دارد از بقیه نرم افزار ها در این زمینه برتر است .

“قابل استفاده در سیستم عامل های مک و ویندوز”

Screenshot

همان طور که در تصویر بالا از محیط نرم افزار مشاهده می کنید پس از باز شدن نرم افزار با انتخاب ناحیه مورد نظر از صفحه یک پنجره باز می شود که امکاناتی رو مثل کپی کردن در حافظه کلیپ بورد با انتخاب گزینه Copy ، که برای Paste کردن در نرم افزار های ویرایشگر تصویر یا پیام رسان ها می توان از آن استفاده کرد.

با انتخاب دکمه Screenshot این امکان رو میده که بر روی هارد دیسک تصویر گرفته شده رو ذخیره کرد.

Screenshot

و بهترین گزینه در این نرم افزار  URL هستش که با انتخاب دکمه آن نرم افزار تصویر مورد نظر شما را بر روی اینترنت آپلود کرده بدونه هیچ کلیک اضافه ای از سمت شما ،

Screenshot

URL  تصویر معمولا برای اشتراک گذاری سریع قابل استفاده هستش و یا در محیط هایی که امکان ارسال تصویر وجود ندارد مانند قسمت پشتیبانی آنلاین وبسایت ها و … .

 

این نرم افزار بجز گرفتن اسکرین شات قابلیت فیلم برداری از صفحه رو هم دارا هست ولی چون امکانات مناسبی رو در زمینه فیلم برداری از صفحه رو ندارد به آن اشاره ای نمیکنیم .

اگر نرم افزلری مشابه این نرم افزار را سراغ دارید در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا به سایر دوستان آن را معرفی کنیم.

منبع : www.ncis.ir

نویسنده: محمد مصطفی شهرکی